شرایط مرجوع کالا شرکت توس طب فارمد

ضمانت بازگشت کالا

از مشتريان محترم درخواست مي گردد تا در هنگام انتخاب و خريد اينترنتي محصولات، نهايت دقت را داشته باشند. شرط اصلي سايت در مرجوع نمودن كالا تبعيت از شرايط برند و فروشگاه اصلي كالاي مربوطه مي باشد، اين بدان معناست كه چنانچه برندي امكان بازپس گيري محصول پس از فروش را نداشته باشد، سايت  20teb.ir نيز از اين قانون تبعيت خواهد نمود و امكان عودت محصول براي مشتريان محترم وجود نخواهد داشت.

پيشنهاد مي گردد مشتريان محترم قبل از خريد هر كالايي به ليست برندهايي كه امكان مرجوع كردن كالا را ندارند، مراجعه و اطلاعات لازم را در اين خصوص كسب نمايند .

عدم مطابقت سايز

يكي از دلايل عمده مشتريان براي مرجوع نمودن كالا، عدم مطابقت سايز مي باشد، لذا از مشتريان محترم خواهشمند است قبل از اقدام به خريد از سايز واقعي خود مطلع گردند، چرا كه به درخواست هاي عودت محصول كه به دليل عدم تطابق سايز مي باشد، رسيدگي نخواهد گرديد.

از سوي ديگر با توجه به اينكه كليه فرآيندهاي مربوط به مرجوع نمودن كالا و واريز وجوه به حساب مشتريان محترم از طريق سايت و به صورت اينترنتي صورت مي پذيرد، لذا اطلاعات ثبت شده توسط شما مشتريان بر روي سايت  20teb.ir ، ملاك عمل ما مي باشد و هيچ گونه اعتراضي در اين خصوص قابل قبول نمي باشد. از اين رو خواهشمند است در حفظ كد كاربري و رمز عبور خود كوشا بوده و از فاش نمودن اين اطلاعات نزد سايرين به شدت خودداري نمائيد.

با اين وجود در خصوص مواردي كه مشتريان درخواست مرجوع نمودن كالا را دارند و برند نيز حائز شرايط مي باشد؛ از دو روش كلي ذيل براي مرجوع نمودن كالا استفاده مي گردد:

1-مرجوع نمودن كالا به هنگام رويت و عدم دريافت كالا

الف ) با درخواست دريافت كالاي ديگر

در اين حالت مشتري از تحويل كالا خودداري مي نمايد و با مراجعه به سايت و ورود به صفحه شخصي خود، مراتب مرجوع نمودن كالا و درخواست كالاي جديد را حداكثر ظرف 6 ساعت تكميل مي نمايد. با انتخاب محصول جديد مابه التفاوت وجه كالاي جديد با كالاي اوليه يا از مشتري به صورت اينترنتي اخذ مي گردد و يا به حساب ايشان واريز مي گردد. شايان ذكر هزينه حمل و نقل از مشتري اخذ خواهد گرديد.

ب ) بدون درخواست دريافت كالاي ديگر

در اين حالت مشتري از تحويل كالا خودداري مي نمايد و با مراجعه به سايت و ورود به صفحه شخصي خود، مراتب مرجوع نمودن كالا و درخواست عودت وجه خود را حداكثر ظرف 6 ساعت تكميل مي نمايد. سايت نسبت به پس دادن محصول به فروشگاه و بازپس گيري وجه مربوطه اقدام و حداكثر ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه مشتري به حساب وي اقدام مي نمايد. شايان ذكر هزينه حمل و نقل از مشتري اخذ خواهد گرديد.

2-مرجوع نمودن كالا پس از دريافت كالا و تكميل نمودن فرم رضايتمندي (حداكثر ظرف 24 ساعت از زمان خريد اول)

مرجوع نمودن كالا پس از دريافت و تكميل فرم رضايتمندي، تنها به شرط “خارج نشدن محصول از حالت نو بودن” امكان پذير خواهد بود و مشترياني كه آرم و تيكت هاي الصاقي به كالا را مخدوش يا از بين برده باشند، امكان مرجوع نمودن كالا را نخواهند داشت.

الف ) با درخواست دريافت كالاي ديگر

در اين حالت مشتري پس از دريافت كالا و تكميل فرم رضايتمندي متوجه مي گردد كه تمايلي به استفاده از محصول ندارد. در اين حالت مشتري با مراجعه به سايت و ورود به صفحه شخصي خود، درخواست مرجوع نمودن كالاي اوليه و درخواست كالاي جديد را حداكثر ظرف 12 ساعت تكميل مي نمايد. در اين حالت مشتري بايد منتظر اعلام جواب سايت باشد، سايت موظف است نسبت به امكان و يا عدم امكان عودت محصول، به مشتري حداكثر ظرف 24 ساعت آتي اطلاع رساني نمايد. در صورتيكه امكان عودت محصول وجود داشته باشد و تائيديهعودت محصول از طريق سايت صورت پذيرد، مشتري نسبت به ارسال كالا به دفتر سايت به هزينه شخصي خود (پس از هماهنگي تلفني با كارشناسان سايت) اقدام مي نمايد. با انتخاب محصول جديد از طريق سايت، مابه التفاوت وجه كالاي جديد با كالاي اوليه يا از مشتري به صورت اينترنتي اخذ مي گردد و يا به حساب ايشان واريز مي گردد و محصول جديد طبق روال هميشگي براي ايشان ارسال مي گردد. شايان ذكر هزينه حمل و نقل از مشتري اخذ خواهد گرديد.

ب ) بدون درخواست دريافت كالاي ديگر

در اين حالت مشتري پس از دريافت كالا و تكميل فرم رضايتمندي متوجه مي گردد كه تمايلي به استفاده از محصول ندارد. در اين حالت مشتري با مراجعه به سايت و ورود به صفحه شخصي خود، درخواست مرجوع نمودن كالا را حداكثر ظرف 12 ساعت تكميل مي نمايد. در اين حالت مشتري بايد منتظر اعلام جواب سايت باشد، سايت موظف است نسبت به امكان و يا عدم امكان عودت محصول، به مشتري حداكثر ظرف 24 ساعت آتي اطلاع رساني نمايد. در صورتيكه امكان عودت محصول وجود داشته باشد وتائيديه عودت محصول از طريق سايت صورت پذيرد، مشتري نسبت به ارسال كالا به دفتر سايت به هزينه شخصي خود (پس از هماهنگي تلفني با كارشناسان سايت) اقدام مي نمايد. سايت نسبت به پس دادن محصول به فروشگاه و بازپس گيري وجه مربوطه اقدام و حداكثر ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه مشتري به حساب وي اقدام مي نمايد. شايان ذكر هزينه حمل و نقل از مشتري اخذ خواهد گرديد.

شايان ذكر است به مشترياني كه پيش از دريافت تائيديه عودت محصول،‌ نسبت به ارسال آن به دفتر سايت و يا آدرس فروشگاه مربوطه اقدام نمايند، هيچ گونه خدماتي ارائه نخواهد گرديد و ايشان امكان عودت محصول را از دست خواهند داد.

مشتريان محترم بايد در نظر داشته باشند كه در خصوص محصولاتي كه از سايت 20teb.ir ‌خريداري مي نمايند، اين محصولات به صورت مستقيم از برندهاي صاحب نام و معتبر تامين مي گردند. ما در خصوص كيفيت برتر اين برندها به شما اطمينان مي دهيم.

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.